Iedereen weet dat Tillburg een gezellig en pittoresk stadje is met aardige mensen. Zelfs op vakantie kun je er niet omheen. Ieder huis heeft een Kuiper’s Cure rond het huis en ook binnen het huis. Deze garantie wordt voor ons extra bijzonder door het feit dat wij van onze klanten houden.
Aangezien Tilburg een kleine stad is met weinig industrieën, besloten we er hier een te openen in de jas van mijn vrouw en vroegen onze vrienden om mij te helpen. Ik heb een gebruikte telefoon gekocht en sindsdien kan ik de batterij er niet meer voor vinden. Het lijkt erop dat hij in andermans handen was, maar ik heb geen idee. Daarom heb ik een gloednieuwe aangevraagd. Ik wachtte vol ongeduld op de gloednieuwe telefoon, maar hij werkte niet. Het leek me zo onbeduidend dat ik eigenlijk dacht dat ik hem zou moeten weggooien. Ik heb hem teruggestuurd naar de eigenaar zonder de gegevens eruit te halen. Ik schaamde me zo voor mezelf. Zelfs nu weet ik dat ik alle gegevens had moeten bewaren en er misschien iets nuttigs mee had moeten leren doen. Wat een afgang. Wat was het nut van die zinloze excursie.
Ik kwam heel blij thuis, maar boos over de gemiste kans. Ik bracht de laptop naar een plaatselijk surplus magazijn. Een vriendelijk, maar nogal abrupt persoon was ik, want ik dacht dat dit een geweldig idee kon zijn. Ik legde mijn oude telefoon daar neer en onderhandelde met de man aan de balie. Ik dacht dat ik wel een beetje wist hoe de telefoon werkte. We kletsten wat heen en weer. Ik kwam erachter dat mijn smartphone en zijn mobiele telefoon in een categorie moesten worden ondergebracht omdat het insteekapparaten waren. Ik zei dat ik de oplader voor de nieuwe telefoon had en hij zei: Nee, geef jij die maar aan mij. Ik zei: Bedankt, maar ik denk niet dat ik je daarmee kan helpen.
De eigenaar van de telefoon winkel legde me later uit dat hij dacht dat hij de gegevens uit de telefoon had verwijderd en dat dat de reden was waarom hij zo slecht werkte. Hij zei dat hij het waarschijnlijk zo had ingesteld dat niemand de gegevens ervan kon terughalen en dat de laptop nu niet meer functioneert. Ik was in de war, maar ging naar de dichtstbijzijnde bibliotheek om het te vragen. Ze hadden daar hun eigen telefoon en hun favoriete applicatie en het werkte prima. Ik nam de laptop mee naar de bibliotheek en de bibliothecaris zei: Natuurlijk mag je je kaartenboek hebben!
Ik was verbaasd over zijn reactie. Het was zo vrijblijvend; het was alsof hij zojuist een wonder had verricht. Ik was nog steeds boos op de bibliotheek dus ik ging er nog eens langs en ze hadden er niet zo’n interessante nieuwigheid. Het was lunchtijd dus ging ik terug naar de bibliotheek. Ze hadden de doos met oude paperbacks daar en ik kreeg er een. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ik kon het boek downloaden in minder dan 30 seconden. God zegene de mensen die het oude boek in een digitale database hebben gezet. Dat is zo’n waardering voor het menselijke deel van de technologie.
Ik had de kapitein van de slinger loterij moeten maken en de secretaresse moeten inhuren om het voor mij te halen, maar ik was een beetje van slag zo. Misschien lig ik wat te veel in bed en frustreer ik mezelf nog meer.itorsBegrijp me niet verkeerd, ik kanRemote Desktop Supportworden, want ik heb het jaren moeten gebruiken. De Remote Desktop Support Technician is een zeer belangrijk onderdeel van de computerindustrie.
Maar wat ze zich niet realiseren is dat het niet zo eenvoudig is als sommige managers u doen geloven. Ten eerste, het is niet zo eenvoudig als je denkt. Er zijn een heleboel factoren om rekening mee te houden en ik zal ze hier niet allemaal bespreken.
Een van de belangrijkste dingen om te onthouden is dat desktops complexer zijn dan laptops. Ze zijn over het algemeen gebouwd met meer hardware en dit heeft geleid tot de complexiteit van de machines. Elk jaar komen er nieuwe computeronderdelen uit met de technologie. In vroeger jaren zou een computer als verouderd worden beschouwd als hij 1 gigahertz meer ram had of als er 8mm dikke schijven waren. Hoewel desktops altijd met minder hebben kunnen werken, zijn fabrikanten pas sinds kort in staat om de vraag naar krachtigere componenten en randapparatuur bij te houden. Naarmate de vraag stijgt, stijgen ook de kosten.
Hoewel u uw computer misschien voor minder geld kunt krijgen, krijgt u misschien niet van elke fabrikant de beste deal. Fabrikanten zullen de kantjes eraf lopen om wat te verkopen en je zelfs iets te laten kopen voor de uitverkoop van volgend jaar. Maar als je bij hetzelfde merk blijft dat iedereen koopt, zit je misschien opgescheept met heel slechte onderdelen voor je computer. En als u het niet bij een merknaam houdt waar u nog nooit van gehoord hebt, krijgt u misschien iets dat na een paar maanden uitvalt of niet met de helft van de snelheid werkt.
lees meer: